marketing en verkoop

wat bieden wij jou?

 

 

werkwijze

Aan de slag

Merkster scherpt het verkoop-, of marketingverhaal aan tijdens interactieve sessies. Deze sessies volgen een proces van co-creatie waarbij sales-, marketing- en inhoudsdeskundigen van een organisatie samen het verhaal bouwen. Door die aanpak ontstaat draagvlak en wordt het plan meteen praktisch toepasbaar. Het verkoopverhaal moet namelijk niet op de plank belanden, maar in daden omgezet worden.

Merkster volgt een eenduidige werkwijze. In vier concrete stappen komen we tot de kern van het verhaal: 

De wereld van de klant

Een sessie die de wereld van de klant analyseert. Welk probleem wil de klant graag opgelost zien en wat heeft hij daarbij te winnen/verliezen? Voor welke waarde wil hij betalen?

"

Het antwoord van de onderneming

Een sessie die het antwoord van de onderneming onder de loep neemt. Waarmee zijn we de klant het meest van dienst? Kortom: wat is onze toegevoegde waarde?

"

Het klantverhaal van de onderneming

Sessie een en twee vormen same het verhaal van de onderneming. In sessie drie geven we er de juiste woorden aan. We schrijven een verhaal dat inspireert. Ons en onze klant.

"

Het verhaal naar de klant brengen

Een verhaal leeft in de buitenwereld. Hoe, aan wie en wanneer brengen we onze boodschap naar buiten? In deze sessies staat segmentatie, targetting en positionering centraal.

Het nieuwe verhaal is de basis voor alle marketingactiviteiten van de organisatie. Door een breed netwerk aan top-professionals in (digitale) marketing en communicatie is Merkster in staat om ook bij de uitvoering te helpen, of die zelfs volledig uit handen te nemen.

Door de efficiënte manier van werken is Merkster in staat de kosten laag te houden en snel resultaat te leveren.

En nu u helemaal tot hier gelezen hebt, kunt u natuurlijk ook direct contact opnemen!