Kirsten Andres zwaait de scepter bij NIMA. Wat zijn haar plannen voor de beroepsvereniging van marketeers, communicatie- en salesprofessionals? Beluister het in Marketing Break aflevering 7 op Spotify of Apple Podcast.

NIMA is van alle marketing professionals. NIMA, dat zijn wij. Hoewel… Als je erop let, zijn er veel markteers die het prima zonder NIMA lijken te kunnen. Zij hebben dan al een andere studie voltooid, Economie of Bedrijfskunde bijvoorbeeld, waar ze het ver mee kunnen schoppen. Toch is en blijft NIMA onze beroepsvereniging. Het gerenommeerde NIMA-diploma zet nog altijd de internationale standaard voor marketeers, maar hoe zorg je ervoor dat zo blijft in ons snel veranderende vak? Hoe houd je de programma’s up-to-date? En wat is eigenlijk de maatschappelijke rol van het Amsterdamse instituut?  Ik praat erover met Kirsten Andres, de grote vrouw bij NIMA. “Mijn hart is de afgelopen jaren nog harder gaan kloppen van werk dat iets bijdraagt aan onze samenleving.”

Een gesprek aan het leveren van een bijdrage aan het vak; het bijhouden van ontwikkelingen en het belang van maatschappelijk verantwoord ondernemen in ieder marketingplan. Beluister het in Marketing Break aflevering 7

Marketing Break

Samen met NIMA presenteert SRM de Marketing Break – de leukste marketingpodcast van Nederland. Iedere maand ik (Karel Zwaan) met experts en vakgenoten uit marketing- en reclameland in gesprek om elkaar te inspireren en om te blijven leren over het mooiste vak dat er bestaat. Vergeet je vooral niet te abonneren op onze podcast op Spotify of Apple Podcast. Dan weet je zeker dat er geen mist.

Vond je Marketing Break Aflevering 8 Relevant blijven in elektronica retail interessant? Meer weten, neem gerust contact met me op.