Als er iets is wat het landschap van de Retail voor elektronica kenmerkt, dan is dat wel de hoge concurrentie. Het aanbod is duizelingwekkend. Hoe kom je daartussen? Hoe zorg je dat je opvalt in de winkelschappen en daarnaast relevant blijft voor de consument? Beluister het in Marketing Break Aflevering 8 Relevant blijven in elektronica retail.

 

Marketing Break, aflevering 8: Relevant blijven in elektronica retail.

Voor Marketing Break, de Podcast die ik maak voor NIMA en SRM spreek ik maandelijks met een vooraanstaande marketeer. Deze editie Kim Koers, directeur marketing bij Trust. Daarvoor was zij 10 jaar Head of Retail bij Samsung Electronics Benelux. Aan bod komen het belang van reviews en het effect daarvan op product development, de strategische inzet van influencers en bovendien de nieuwe markttrends voor 2022. “Authenticiteit en duurzaamheid worden steeds belangrijker.”

De Apple Podcast link vind je hier  

Podcast Marketing Break

Opname Marketing Break tijdens NIMA marketing Day 2021

Marketing Break

Samen met NIMA presenteert SRM de Marketing Break – de leukste marketingpodcast van Nederland. Iedere maand spreek ik met experts en vakgenoten uit marketing- en reclameland in gesprek. Doel is om elkaar te inspireren en te blijven leren over het mooiste vak dat er bestaat. Vergeet je vooral niet te abonneren op onze podcast op Spotify of Apple Podcast. Dan weet je zeker dat er geen mist.

Vond je Marketing Break interessant? Neem gerust contact met me op.