De NIMA Marketing Day is een jaarlijks terugkerend evenement voor marketeers. het is de dag dat wij ons vak vieren. Voor SRM maakte ik speciale NIMA Marketing Day Podcasts. Met Marcel van der Heijden, Rene Plas en Ronald Jansen.
Marcel van der Heijden, oprichter van Karma Kebab, was te gast op de NIMA Marketing Day. In deze podcast komt de complete marketing mix langs. Marcel vertelde over de start en groei van het merk en over de uitdaging en de kansen van de pandemie. En ook over het doorontwikkelen van een product, het bepalen van distributie en de prijs.
Daarnaast was tijdens de NIMA Marketing Day t René Plas, Lead Brand en Campaign Manager bij de Nederlandse Loterij te gast. Uiteraard praatten we over voetbal, maar vooral over de iconische campagnes van Toto, het kennen van je doelgroepen en de successen van Toto.
Voor de vijfde podcast in de serie en de derde tijdens de NIMA Marketing Day ging ik in gesprek met Ronald Jansen, oprichter van Mark Stronger. We gaan in op de vraag waarom merken niet groeien en hoe een marketeer de regie kan pakken en moet denken als een ondernemer om groei te realiseren.
Marketing Break
Samen met NIMA presenteert SRM de Marketing Break – de leukste marketingpodcast van Nederland. Iedere maand ik (Karel Zwaan) met experts en vakgenoten uit marketing- en reclameland in gesprek om elkaar te inspireren en om te blijven leren over het mooiste vak dat er bestaat. Vergeet je vooral niet te abonneren op onze podcast op Spotify of Apple Podcast. Dan weet je zeker dat er geen mist.
Vond je Marketing Break Aflevering 8 Relevant blijven in elektronica retail interessant? Meer weten, neem gerust contact met me op.