Gelijk hebben of gelijk krijgen. Om die tegenstelling draait het vaak wanneer professionals zoals marketeers en communicatieadviseurs hun plannen moeten presenteren bij een directie of Raad van Bestuur. Op de eigen marketing of communicatieafdeling zijn deze mensen expert. Geen vraag over hun vak vinden ze te moeilijk. Zodra ze naar de bedrijfstop moeten, staan ze met knikkende knieën hun plan te presenteren. Hoe kun je dat veranderen? Antwoorden krijg je in het webinar: hoe adviseer je de bedrijfstop?

De slides van het webinar kun je hier downloaden. Webinar terugkijken? dat kan hier.

Hoe adviseer je de bedrijfstop?

Hoe adviseer je de bedrijfstop?

Het mantra om de bedrijfstop te adviseren

Als leidinggevende in de marketing of communicatie, wil je natuurlijk ook trusted advisor zijn van de directie of Raad van Bestuur. Maar hoe pak je dat aan? Topprofessionals worstelen met hun rol in de boardroom. Dat kan én moet anders. In het gratis webinar Boardroom Dynamics neem ik je mee in de dynamiek van besturen en bestuurders. Een must voor elke vakprofessional die wil acteren op het hoogste niveau van de organisatie. Het webinar is een bescheiden voorproefje van Marketing D – Boardroom marketing dat ik ontwikkel voor SRM en dat in september van start gaat.

Deelnemers gaan de marketingstrategie en organisatiestrategie nauw op elkaar laten aansluiten door een dieper begrip van beide. Ze leren op basis van onder meer de rol van de afnemer het businessmodel te herwaarderen. Doel is om te begrijpen of dit ook het model van de toekomst is. Natuurlijk staat het programma stil bij de accountability van marketing.

Merkster helpt bedrijven om tot de kern van hun verhaal te komen. dat doen we door het geven van interactieve sessies die deelnemers concrete kennis opleveren en inspireren om klantgericht te denken en te handelen. Neem gerust contact met me op wanneer je meer informatie wilt.