De korte tekstjes op LinkedIn, facebook, Instagram bepalen voor een groot gedeelte het succes van een campagne. Wanneer de doelgroep niet op deze tekst klikt, ziet niemand het vervolg. En uitgerekend aan deze korte stukjes tekst wordt het minste aandacht besteed. De masterclass schrijven voor clicks pakt dat grondig aan. Zo krijg je meer clicks. Merkster ontwikkelde deze training voor SRM Opleidingen.

Altijd is er een gevoel van tijdsdruk. Wat moet ik schrijven? Hoe overtuig je de doelgroep om te klikken op je post? Dit is voor velen een uitdaging want slechts een paar woorden bepalen het succes of falen van een campagne. To click or not to click? Schrijven op de vierkante centimeter vraagt een hele andere aanpak. Tijdens deze Masterclass leer je hoe je dat doet.

Wat ga je leren

  • Je leert om over het beruchte writer’s block heen te stappen.
  • Je krijgt allerlei schrijftechnieken, trucjes en foefjes aangeleerd
  • Je leert verder hoe je deze technieken kunt toepassen en hoe je jezelf snel in een ‘creatieve’ gemoedstoestand brengt
  • Je leert te vertrouwen op jouw manier van schrijven en ziet niet meer op tegen het eindeloos staren naar een leeg document
  • Je krijgt directe, praktische feedback op jouw korte teksten, zodat je weet of je het geleerde ook goed in praktijk brengt
  • Je gaat aan de slag met je doelgroep en denkt na over hun behoeftes, angsten, verlangens en dromen
  • Ten slotte leer je te genieten van het succes dat jij hebt met jouw vierkante centimetertekstjes die je na deze Masterclass kunt schrijven

Schrijf je hier in voor de training. Zo krijg je meer clicks. Of neem contact met mij op.

Kostenoverzicht vind je hier.

Bekijk hier de marketing bootcamp om in twee dagen jouw marketingplan te schrijven

Zo krijg je meer clicks

Tijdens deze training van SRM leer je hoe je een pakkende korte tekst schrijft. Een tekst die de doelgroep in beweging zet. Gedurende de 2-daagse bijeenkomst is er naast theorie vooral veel aandacht voor zelf schrijven om zo je pen te scherpen. Ook is er aandacht voor jouw doelgroep. Want: hoe beter jij jouw klant kent, hoe gerichter je kunt schrijven. Het eindresultaat is dat je effectiever schrijft, zodat jouw teksten niet alleen gelezen worden, maar ook het resultaat hebben dat jij wilt.

Waarom ik die training geef

Ik begon al in 1991 tijdens mijn studie met schrijven. Bij Haarlems Dagblad had ik een mooie bijbaan als medewerker. Ik heb daar onder de tijdsdruk van deadlines leren schrijven. Kort. Bondig. Mijn doel met Merkster is mijn kennis door te geven en communicatiemedewerkers en marketeers te inspireren om hun vak naar een hoger plan te brengen. Deze training is een logische uitkomst van wat ik kan en wat ik wil bereiken.

Schrijf je hier in voor de training. Zo krijg je meer clicks. Of neem contact met mij op.